Методи спрощення опрацювання систем симуляції незалежних часток у середовищі Unreal Engine 4

Д.І. Матвєєв, аспірант, О.Ф. Лановий, канд. техн. наук
Харківський національний університет радіоелектроніки
Україна, 61166, Харків, пр-т Науки 14, к. 267
тел. +38 057 702 14 46, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Èlektron. model. 2023, 45(2):95-107

https://doi.org/10.15407/emodel.45.02.095

АНОТАЦІЯ

Розглянуто особливості розроблення та практичної реалізації систем, призначених для симуляції поведінки незалежних часток, принципів їх функціонування, особливості реалізації моделі та процесу спрощення опрацювання. Особливу увагу приділено процесу спрощення опрацювання на різних рівнях опрацювання системи симуляції часток. Розглянуто чинники, які мають на неї безпосередній вплив, а також розглянуто спрощення шейдерів, як вагому складову швидкодії системи.

КЛЮЧОВІ СЛОВА:

комп’ютерна графіка, системи часток, спрощення, Unreal Engine 4, шейдери.

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

  1. Cascade Particle Systems // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/ (дата доступу 08 лютого 2023 р.)
  2. Niagara Visual Effects // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/Niagara/ (дата доступу 08 лютого 2023 р.)
  3. Лановой А.Ф., Лановой А.А. Моделирование поведения толпы на основе дискретно-событийного мультиагентного подхода // Східно-Європейський журнал передових технологій, 2014, №4(70), с. 52—57.
  4. GPUSprites Type Data // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/TypeData/ GPUSprites/ (дата доступу 08 лютого 2023 р.)
  5. Collision Modules // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine. com/26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/Modules/Collision/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  6. Event Modules // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/ Modules/Event/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  7. Particle Lights // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems /ParticleLights/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  8. VFX Optimization Guide // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https:// docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems /Optimization/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  9. Матвєєв, Д.І., Лановий, О.Ф. Проблеми оптимізації графіки під пристрої віртуальної реальності//Λόгoσ.Online, 2020, №14. http://eoi.citefactor.org/10.11232/2663-4139.14.04
  10. Особливості підготовки 3D моделей для використання у VR проєктах // Science, Research, Development. Режим доступу: http://www.xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/118_01_xipdf#page=35 (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  11. Порівняння методів текстурування моделей для мобільних платформ // Science, Research, Development. Режим доступу: http://www.xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/files/118_01_xipdf#page=37 (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  12. SubUV Modules // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/Modules/SubUV/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  13. Lifetime Modules // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/Reference/Modules/Lifetime/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)
  14. Дослідження інструментів та засобів оптимізації 3D-графіки в комп'ютерних іграх та їх застосування до ігор у жанрі "First-person Shooter" // Електронний архів Хар­ківського національного університету радіоелектроніки. Режим доступу: https:// openarchive.nure.ua/server/api/core/bitstreams/e8582e45-10b9-44bf-aabc-cb0b120389ee/content (дата доступу 11 лютого 2023 р.)
  15. Particle System Level of Detail (LOD) // Unreal Engine Documentation. Режим доступу: https://docs.unrealengine.com/4.26/en-US/RenderingAndGraphics/ParticleSystems/LODs/ (дата доступу 09 лютого 2023 р.)

МАТВЄЄВ Дмитро Ігорович, аспірант, асистент кафедри програмної інженерії Харківсь­кого національного університету радіоелектроніки. В 2018 р. закінчив Харківський на­ціональний університет радіоелектроніки. Область наукових досліджень — розробка та оптимізація комп’ютерних ігор та комп’ютерної графіки.

ЛАНОВИЙ Олексій Феліксович, канд. техн. наук, доцент, доцент кафедри програмної інженерії Харківського національного університету радіоелектроніки. В 1988 р. Закін­чив Харківський інститут радіоелектроніки. Область наукових досліджень — іміта­ційне моделювання складних об’єктів та систем, оптимізаційне моделювання, застосу­вання алгоритмів ML в моделюванні поведінки соціальних об’єктів.

Повний текст: PDF