Порівняльна характеристика сучасних онлайн інструментів тестування знань при дистанційному навчанні

І.С. Зінов’єва, канд. екон. наук, А.Г. Зембіцька

Київський національний економічний університет ім. Вадима Гетьмана
Україна, 03057, Київ, пр-т Перемоги, 54/1
тел. +38(098) 599 39 98, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
тел. +38(044) 537 07 39, e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Èlektron. model. 2021, 43(3):109-108
https://doi.org/10.15407/emodel.43.03.109

АНОТАЦІЯ

Проаналізовано сучасні системи та онлайн платформи для тестування знань учнів закладів середньої освіти. Виконано розподіл на групи наявних інструментів, серед яких виділено чотири основні категорії, що використовуються під час дистанційного навчання в Україні і у світі. За результатами проведеного аналізу створено порівняльну характеристику і дано оцінку придатності для проведення проміжного контролю знань учнів початкових та середніх класів найпоширеніших на даному етапі організації шкільного дистанційного навчання онлайн засобів тестування знань. Виявлено переваги й недоліки зазначених інст­рументів. Визначено найбільш універсальні системи, які можуть повністю забезпечити навчальний процес в умовах дистанційності, та найзручніші інструменти оцінки знань.

КЛЮЧОВІ СЛОВА:

дистанційна освіта, система, онлайн інструменти тестування.

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

  1. Зінов’єва І.С., Ситник Н.В. Cучасні бази даних Nosql у підготовці бакалаврів спеціальності // Інформаційні технології і засоби навчання, 2021, 81, c. 255—271.
  2. Hall P. Editorial: COVID-19 and the Future of Management Education // Journal of Management Studies, 2020, 1, рp. 2—8.
  3. Brammer S., Clark T. COVID-19 and Management Education:Reflections on Challenges, Opportunities, and Potential Futures // British Journal of Management, 2020, 31, рp. 453—456.
  4. Bakki A., Oubahssi L., George S., Cherkaoui C. A model and tool to support pedagogical scenario building for connectivist MOOC // Technology, Knowledge and Learning, 2020, 25(4), рр. 899-927. Doi: 10.1007/s10758-020-09444-8.
  5. Chango W, Cerezo R, Romero C. Multi-source and multimodal data fusion for predicting academic performance in blended learning university courses // Comput Electr Eng 2021, 89. Doi: 1016/j.compeleceng.2020.106908
  6. Кадневский В.М., Лемиш В.В. Гальтон — ученый-энциклопедист, один из создателей научного метода тестов // Вестник Омского университета, 2012, 4, c. 276—280.
  7. Тлумачний словник української мови. 2012. [Електронний ресурс] Режим доступу: https://eslovnyk.com/.
  8. Кухар, Л.О., Сергієнко В.П. Конструювання тестів. Київ:Інститут інформатики На­ціо­нального педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2010, с.74—75.
  9. Клімик Н. 7 сервісів для створення навчальних тестів та завдань онлайн. 2019. [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://buki.com.ua/news/7-servisiv-dlya-stvorennya-navchalnykh-testiv-ta-zavdan-onlayn/.
  10. Zinovieva I.S., Artemchuk V.O., Iatsyshyn A.V.et al. The use of online coding platforms as additional distance tools in programming education// Journal of Physics: Conference Series, 2021. 1, pp. 12—29.
  11. Онлайн платформа «Тесторіум» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www. testorium.net/ua
  12. Дистанційна платформа «Moodle» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https:// moodle.org/?lang=uk
  13. Белозубов А.В., Николаев Д.Г. Система дистанционного обучения Moodle. Учеб.-метод. пособие. СПб: Санкт-Петербургский национальный исследовательский университет информационных технологий, механики и оптики, 2007.
  14. Дистанційна платформа «На урок» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https:// ua/course/catalog
  15. Дистанційне навчання через платформу «На урок» [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://tyvriv.osv.org.ua/distancijne-navchannya-cherez-platfrmu-na-urok-11-47-19-23-03-2020/
  16. Дистанційна платформа «Educational Era» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://www.ed-era.com/
  17. Дистанційна платформа «Евклід» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https:// www.euclidlms.com
  18. Онлайн сервіс «Майстер-тест» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https:// master-test.net
  19. Онлайн сервіс «Online test pad» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https:// onlinetestpad.com
  20. Дистанційна платформа «Classmaker» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https:// www.classmarker.com/online-testing/
  21. Дистанційна платформа «Google Classroom» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://classroom.google.com
  22. Онлайн сервіс «Quizizz» [Електронний ресурс]. Режим доступу: https://quizizz.com/

ЗІНОВ’ЄВА Ірина Сергіївна, канд. економ. наук, доцент кафедри інформаційних систем в економіці Державного вищого навчального закладу «Київський національний еконо­мічний університет ім. Вадима Гетьмана», котрий закінчила у 2007 р. Область наукових досліджень — сучасні технології інтеграції інформаційних систем, інтелектуальні інформаційні системи.

ЗЕМБІЦЬКА Анастасія Гариківна, магістрантка Державного вищого навчального зак­ладу «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана». Область наукових досліджень — проектування експертних систем у сфері шкільної освіти.

Повний текст: PDF