Contact Surface Resistivity as a Favorable Condition of Commutation Process

V.T. Chemerys, Cand. Sci. (Techn.)
National Aviation University of Ukraine
(Ukraine, 03680, Kyiv, Cosmonaut Komarov Ave., 1,
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.)

АННОТАЦИЯ

На основі аналізу електротехнічної моделі комутаційного процесу в контактній зоні рейкового прискорювача макротіл показано, що резистивний характер поверхні електродів контактної пари є необхідною умовою сприяння комутаційному процесу в електромеханічних перетворювачах з ковзаючим контактом. Для моделі прискорювача, що має зростаючий питомий опір поверхневого шару рейок в міру збільшення швидкості руху якоря, з’ясовано, що об’ємні втрати енергії на джоулеве тепло в розрахунку на одиницю довжини скінового шару рейок можуть залишатися незмінними, не викликаючи додаткового
перегрівання провідника у скіновому шарі через зростання його питомого опору. Розглянуто роль резистивного характеру матеріалу електродів контактної пари в електричних машинах обертального руху.

КЛЮЧЕВЫЕ СЛОВА:

електромеханічний перетворювач, ковзаючий контакт, комутація, резистивний поверхневий шар, рейковий прискорювач, машини обертального руху.

СПИСОК ЛИТЕРАТУРЫ

1. Chemerys, V.T. (2013), Key problems of railgun: New conception for their resolution, Procedia Eng., Vol. 58, pp. 377-383.
2. Dreisin, Yu.A. (1993), Solid armature performance with resistive rails, IEEE Transactions on Magnetics, Vol. 29, no. 1, pp. 798-803.
3. Romalis, M., Nelson, P., Ercal, D. et al. Physics 210 rail gun project, available at: https:// www.princeton.edu/~romalis/PHYS210/railgun/railgun.html.
4. Cooper, K.P., Jones, H.M. and Meger, R.A. (2006), Metallurgical analysis of railgun material, Report of NAVAL Res. Lab., Proceedings of the 13th IEEE EML Symposium, Brandenburg, Germany, May 2006, available at: citeweb.info/20010817794.
5. Persad, C., Lund, C.J. and Eliezer, Z. (1989), Wear of conductors in railgun: metallurgical aspects, IEEE Transactions on Magnetics, Vol. 29, no. 1, pp. 433-437.
6. Chemerys, V.T. (2015), Rail accelerator as continuous commutation process, IEEE Transactions on Plasma Science, Vol. 43, no. 3, part II, pp. 869-877.

CHEMERYS Volodymyr Terentiyovych, Cand. Sci. (Techn.), senior scientist, associate professor at the Department of Theoretical and Applied Physics of the National Aviation University of Ukraine. V. Chemerys graduated from the National Technical University of Ukraine “Kyiv Polytechnic Institute” in 1962. In 1973 he took his Candidate’s degree in energy conversion at the Institute of Electrodynamics of the Academy of Science of Ukraine. The field of scientific research: pulsed electromechanical energy conversion, physics of pulsed electrodynamic systems.

Полный текст: PDF (русский)